Reklamácia

Ako reklamovať vadný výrobok?

  • Napíšte nám na e-mail eshop.info@enervit.cz, aký výrobok a z akej objednávky (číslo objednávky, e-mail objednávateľa) chcete reklamovať. Priložte tiež fotku a popis vady.
  • Následne vás budeme kontaktovať a dohodneme sa na spůsobe vybevenia reklamácie vrátane bezplatného zaslania reklamovaného výrobku späť k nám.
  • Zásilieku podáte s našim kódom (teda bezplatne) v niektorej  z pobočiek Zásilkovny (Packety).
  • Po obdržaní zásielky vám zašleme nový výrobok (ak sa v rámci reklamácie nedohodneme inak).

Ak chcete vrátiť výrobok (zle zvolená veľkosť apod.), postupujte podľa  návodu na vrátenie tovaru v 30dennej lehote.

Odoslať článok známemu   Vytlačiť